“Te iubesc”, ti-as spune, daca ai mai veni sa-mi fii ce nu mi-ai fost

Te-as iubi, daca te-as revedea, nu pot sa mint. Te-as mai iubi, daca ai mai fi capabil sa imi scoti inima din piept si sa o ascunzi…de mine, de tine, de frica de a mi-o putea lua altcineva intr-o zi. Te-as iubi si mi-as da, poate, ultima respiratie in schimbul mainilor tale in care sa imi mai asez tamplele.
Te-as iubi din ce in ce mai mult. In fiecare zi. Mai mult, pana unde limitele din mine ar considera ca nu mai e omeneste posibil.
Te-as iubi, daca mi-ai mai fi…daca m-ai mai cauta intr-o zi sa imi spui ca ti-ai dat seama ca atingerile mele nu ti s-au curatat de pe piele si ca, alergand spre mine, ai expirat si ultima farama de aer care ne-a unit. Ca esti gol. Te-as iubi si te-as imbraca la loc in toate visele mele. Te-as lasa sa ma scoti din ele, daca asa ai putea sa ma mai ai.
Si te-as iubi mai mult.
Te-as iubi, stiind ca ochii tai nu vor mai reflecta vreodata alta imagine decat a mea si ca buzele tale nu vor mai putea sa rosteasca alt nume. Te-as iubi naiv, dar as fi intru totul a ta. In toate anotimpurile. In toate ceasurile zilei. In toate gandurile tale. Si as fi mandra de mine. Mandra ca umplu in tine un gol pe care nici nu stiai ca il ai.
Te-as iubi infinit mai mult decat as fi vreodata capabila sa ma iubesc pe mine. Dar atat de mult, ca nu mi-ar mai pasa daca m-ai distruge.. sau nu ai mai putea sa o faci. As putea sa uit cat de mult m-am urat pe mine.
Te-as iubi cu tot ceea ce am fost vreodata.

Dar atunci… as fi deja a altuia. Te-as iubi de departe si ti-as spune sa ai rabdare… pentru ca am vazut un studiu saracacios despre cum in 7 ani toate celulele corpului se schimba. Ca va veni ziua in care nu voi mai fi lasat nicio urma pe trupul tau. Te-as iubi si te-as lasa sa vezi ca dorul pentru tine inca exista, dar a trecut prea mult timp si, in cazul nostru, timpul nu vindeca, ci distruge. Te-as iubi tot mai mult, dar ar fi randul meu, ar fi dreptul meu sa nu te mai las sa ma pierzi in tine, ci sa ma regasesc eu in bratele altuia. Te-as iubi, stiind ca simti o durere acolo unde ar trebui sa fiu eu.

Te-as iubi…daca ai mai veni sa imi fii.. Dar n-as mai fi eu.

R.

~ by rouxanne on April 28, 2016.

2 Responses to ““Te iubesc”, ti-as spune, daca ai mai veni sa-mi fii ce nu mi-ai fost”

  1. Mă întreb câte femei au găsit în rândurile astea tot ce nu au putut spune vreodată.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

 
