Am pierdut, la un moment dat, între nopțile cu insomnii și diminețile care miroseau a ceai earl grey, toate sunetele unui nume pe care inițial ventriculul încerca din toate puterile să-l pompeze în trupul întreg. Am rătăcit printre foi și markere orice simț, orice fel de a atinge. Ți-am negat existența, am negat galaxiile care-mi explodaseră în minte si pe care n-ai fost în stare să le dezlegi. Am învățat să șterg și s-o iau de la capăt, cu aceeași vigurozitate cu care înfruntasem furtuni și spini…și cu aceeași libertate cu care îmi dăruisem nopțile și visele pentru un strop de amor întors pe dos, jumătate din mine pentru mai nimic din noi, un întreg perfect pentru un așternut șifonat. Cât crezi că poate un om să spere și să alerge desculț? Cât de mult durează ”totdeauna”?…până la următoarea intersecție sau următoarea pereche de ochi prea senini sau prea vicleni. Cât de adâncă ar fi 030e2ecabd1a2b370bccd962e16d059eacum prăpastia dintre noi, dacă aș risca să mai sar o dată peste? Și unde ai fi tu, la capătul așteptărilor mele sau mereu la un pas distanță? Dacă ar fi să mă mai cauți o dată… m-ai mai regăsi, oare, între iarna de pe buze și sinceritatea de dincolo de genele paradoxal false? sau poate…ar fi de ajuns un alt așternut și o altă cămașă ca un steag pe o fortăreață cucerită să crezi că-mi voi pune
iar capul în palmele tale… dar, de data asta…ai cunoaște numai o fracție din mine, un sfert de sărut și o singură țigară, o cafea la ibric, în care să ne reflectăm goliciunea sufletelor și lângă care să nu ne fie jenă să scrumăm promisiuni arse și dorința de a ne revedea…cândva.

Am fi aceiași proști nebuni, destul de nebuni cât să nu regretăm nimic, destul de proști cât să credem că există, undeva, o stea care să se alinieze la loc cu cele noroacoase, o profeție care să ne lege, un pod care să traverseze oceanul dintre noi.

~ by rouxanne on August 21, 2015.

Leave a Reply

 
