să nu cumva să te îneci în mine și să-mi nenorocești oceanele din suflet, pentru că plecările tale au lăsat deja demult un parfum care a săpat canioane pe buzele mele de când nu au mai existat altele să umple golul. am încercat să le explic mâinilor mele noțiunea de libertate, dar e greu să o diferențieze de solitudine. vreau să eviți să lași în mine gustul tău pe care numai zeii vor putea să-l mai simtă cândva.. să pleci repede, ca să nu mai trebuiască să dau explicații tălpilor mele să nu mai alerge desculțe în urma ta. să pleci repede, să nu mai încerc degeaba să-mi fac pleoapele să înțeleagă de ce absența e atât de vizibilă. într-o zi, oricum, vei rămâne un simplu gând mototolit într-o gaură de suflet.

mi-a fost de ajuns să văd că ai produs comoții în părți din mine pe care nici nu știam că le am.

~ by rouxanne on August 1, 2015.

Leave a Reply

 
