viața viitoare am să te cunosc după urma tatuajului cu numele meu

simt că te-am cunoscut într-un alt timp
într-o altă viață
îmi amintesc de tine
de colțurile gurii tale în care mi-am tăiat sufletul
când scriam poeme la 3 dimineața într-una din vieți
sau de cicatricea de sub coastele tale
rămasă de când te-ai tăiat într-un ciob sărind geamul
după ce jefuisem o bancă

oare crezi că destinul ne va auzi acum
și va naște locul în care să ne mai avem? …
pentru că strigând la destin mi-am pierdut cariera de cântăreață la un moment dat
și nu mai știu câte vieți mi-au mai rămas din cele 9 ..
le-am consumat pe toate până acum căutându-te
cu numele tău pe buze ca singura rugăciune cunoscută

îmi amintesc de tine, omule,
ești iubirea vieților și morților mele
una singură pentru toate rănile sufletului
pentru toate locurile în care nu ne-am avut
pentru toate rugăciunile, căutările, jefuirile băncilor
și pentru toate antitezele lumii

și nu mai știu dacă e mai bine
să te am deplin într-o singură viață
sau să fii motivul căutărilor mele pentru totdeauna

~ by rouxanne on February 11, 2015.

Leave a Reply

 
