tu ce poți?

azi pot să spun despre lucrurile care ne-au despărțit de noi

care ne-au desprins carnea de pe oase 

și s-au strecurat sub epidermă și au făcut răni

ca nopțile de iarnă și strângerile de mână

pot să văd toate lucrurile care au încetat să mai existe

gen memoriile pe care nici nu știam că le-am pierdut

și iubirile care s-au sinucis din cuvinte

pot să-mi dau seama când lucrurile se schimbă

când strigătele tac și mâinile își dau drumul

când memoriile ne chinuie și epiderma se sudează la loc

când oamenii mint, când lupii sfâșie și căprioarele se ascund

când vin ploile 

azi pot s-ascult monștrii care vin din noi

azi pot să scriu rândurile cele mai triste

despre toamnele pe care le-am purtat pe unghii

 

R.

 

~ by rouxanne on September 1, 2014.

One Response to “tu ce poți?”

  1. foarte frumos, draga mea. ca de obicei. dă-mi voie să-ți răspund (pe pagina mea)

    Like

Leave a Reply

 
