sentimentalism sălbatic

să-ți spun, iubite, de ce te-am părăsit când mă iubeai mai mult?…

eu m-am născut o ființă sălbatică, pe vremuri, zeii mă țineau în colivie

și am scăpat, iar zborul meu a luat forma unei creaturi imperfecte,

gratiile transformându-mi-se în coaste;

și fiindcă tu n-ai avut niciodată oase deasupra inimii

mă vedeai cea mai exotică floare, când eu eram o pasiune răzvrătită cu buze vineții

sărutările tale puteau să ajungă mult înlăuntrul meu..

erai atât de bun și tandru, încât mi-era teamă că, dacă-mi vei descifra într-o zi tăcerile,

n-ai să mă mai iubești

căci eu, eu eram o biată ființă … pe sânul meu stâng găseai mereu sărutări amare

și nu înțelegeai de ce-mi miros omoplații a Ange ou Démon, când Coco Chanel a fost dintotdeauna preferatul meu

te-am înșelat cu toți demonii, iubite…

locul meu a fost dintotdeauna în flăcări

te-am ars și te-am alungat ca să nu-mi poți frânge inima vreodată,dar am uitat, dragule,

că inimile sălbatice nu pot fi frânte niciodată…

 

R.

~ by rouxanne on March 26, 2014.

3 Responses to “sentimentalism sălbatic”

  1. ce frumos. 🙂

    Like

  2. Nu suport să te citesc și totuși e un viciu. Gândurile tale sunt mai mult decât orice ar putea pixul meu să picteze. Stii cum doare când descoperi că nu ești cel mai bun la singurul lucru la care ești bun? Tu scrii prea frumos, copilă. 🙂

    Like

    • cuvintele tale m-au lasat…fara cuvinte… si refuz sa cred ca simplele si necajitele mele aberatii ar putea sa fie pentru cineva “un viciu” … vreau sa te citesc. sunt sigura ca in tine voi gasi un refugiu…

      Like

Leave a Reply

 
