mi-am imaginat întotdeauna că atunci când întâlnești prima oară marea Iubire o scânteie se aprinde cu mult înainte să știi. că ai un semn. că simți un fior nemaiîntâlnit. mi-am imaginat că, la un anumit moment în fiecare trecere, se întâmplă ceva, ești tras de mânecă, zbuciumat, ți se deschide inima…sau pur și simplu te tai la un deget într-un alt mod și atunci descoperi cu adevărat că ești un om fericit. am crezut că toți oamenii sunt fericiți, dacă nu acum, cel puțin o dată în viață. am crezut că toți oamenii își găsesc până la urmă marea dragoste. am crezut în gratitudine și în bucurie. am crezut în oameni, așa cum crezi în vindecarea rănilor și-n efectul benefic al râsului..

dar nu există scurtături spre fericire..cumva, trăim cu toții cu ochii larg închiși și omenii…ei bine, oamenii nu sunt tocmai ființele potrivite în care să crezi.

~ by rouxanne on January 6, 2014.

9 Responses to “”

  1. Nu toti oamenii sunt demni de incredere, insa toti oamenii au dreptul la dragoste, la a iubi si a fi iubiti. Fiecare isi are clipele lui de fericire si extaz!

    Like

    • clar…intrebarea mea era daca oare cunoaste cineva cu adevarat scanteia de fericire si dragostea deplina, sau doar cred ca le-au gasit? pentru ca la cat de strans tinem ochii inchisi, nu stiu cate mai traim intr-adevar. dreptul nu-l poate lua nimeni, dar profitam de el?…
      cat despre oameni…ca un intreg, prefer sa ma abtin de la incredere. tuturor ne-a fost spulberata de atatea ori!

      Like

      • nici nu are rost sa ne gandim ca putem considera oamenii ca un intreg ..cel mai important cred ca e sa ii putem deosebi pe cei care intradevar merita sa fie langa noi de cei care ne vor dezamagi la un moment dat …viata e mult prea scurta pentru a fi traita langa cineva care nu te merita

        Like

  2. Doamne, Rouxanne, esti un copil…!

    Like

  3. oamenii nu prea sunt fiinte in care sa te increzi dar asta nu inseamna ca nu au dreptul la fericire sau ca nu isi pot gasi marea dragoste.

    Like

  4. eu spun ba da, să avem încredere în oameni. nu doar ei sunt cei care ne dezamăgesc pe noi, ci şi noi la rândul nostru dezamăgim. avem nevoie de ei, asumându-ne orice risc.

    Like

    • adevarat… suntem dependenti si meniti sa iubim persoanele care ne salveaza…dar cand esti prea ranit, cate piese din tine mai poti da altora?

      Like

  5. probabil că e doar nevoie să ai grijă pe cine ţii aproape. ştiu că sună stupid, poate, dar pe oameni îi putem alege. şi acum nu vorbesc neapărat de iubiţi şi iubite, ci de oameni, în general. am încredere în oameni şi cred că există bunătate, doar că noi de-a lungul drumului ne ciocnim de astfel de persoane care ne rănesc. cum altfel ne-am învăţa lecţiile?

    Like

Leave a Reply

 
