autodistrugere

cu gândul mă hrăneam din tine și-ți mușcam buzele cu pofta unui vampir,

minutele conteneau, sunetele târzii îmi împiedicau cuvintele,

ele se rătăceau într-o avalanșă de pofte carnale

te priveam glaciar și tu nu scoteai o vorbă

mă plictiseai , îmi venea să te smucesc, să te mușc

să-mi satur caninii de gustul venelor tale

și tu tăceai și tăceai și tăceai

sunetele târzii îmi împiedicau cuvintele…

se rătăceau în zăpada pieptului tău nemișcat

moartea ta aparentă nu mă lăsa să m-apropii nici de gât, nici de suflet

și de foame, colții începuseră să sfâșie dinlăuntrul meu bucăți-bucăți

se numește autodistrugere când, în loc să ucizi pe altul și să te eliberezi ,

te sacrifici și te arunci în gura leului din inimă,

mă priveai murind și nu spuneai nimic , și eu nu mai puteam să strig

așa am devenit strigoi

și sunetele târzii mi-au ucis cuvintele

~ by rouxanne on November 7, 2013.

Leave a Reply

 
