…marea!

iubirea mea nemărginită şi dragă, mi-e marea inimă şi zbor, mi-e amintire  nepreţuită, mi-e dor, mi-e speranţă, mi-e necunoscut întins, mi-e orizont albastru curat,  mi-e tot ce sufletul meu şi-ar putea dori vreodată. şi am revăzut-o cu aceeaşi emoţie ca de fiecare dată,  şi ne-am despărţit cu aceleaşi lacrimi furişate şi cuvinte calde, şi am lăsat-o ca întotdeauna să-mi pătrundă prin trup, către suflet. şi abia ce nu-mi mai ard tălpile de nisipul în flăcări ,  nu-mi mai miroase pielea a soare şi nu mai am gustul sării pe buze şi mi-e şi dor de mare ca de o prietenă veche pierdută demult într-un odinioară al amintirii, rătăcită în cuvinte, şi acum, în miez de noapte, aş alerga desculţă să-i mai prind un răsărit roşu trandafiriu, sau, măcar, să-i mai pot auzi cumva sunetul valurilor sparte de plaja amară  în liniştea dimineţilor marine.

şi o bucată dulce-amăruie de suflet:

“Îți aduci aminte plaja?
acoperită cu cioburi amare
pe care
nu puteam merge desculți?
Felul în care
te uitai la mare
și spuneai că m-asculți?…”(A.B.)

~ by rouxanne on July 26, 2013.

5 Responses to “…marea!”

  1. Iti daruiesc in palma,marea si-un cufar plin de scoici in semn de dor!aplauda si pescarusii,mi-era dor…

    Like

  2. Iti multumesc, Sentiment ! si crede-ma, marea pe care mi-o dai, as tine-o in dreptul inimii…fiindca e cel mai de pret lucru pe care-l poate detine cineva, o bucata rupta din mare..

    Like

  3. deny_atomx@yahoo.com
    emailul meu daca vrei sa schimbam pareri … Scrii frumos !! Multumesc anticipat !!! 🙂

    Like

  4. Foarte frumos iti expui trairile in scris,ai o relatie profunda cu partea sentimentala a fiintei.
    Ti-am gasit blogul cand cautam o fosta prietena dupa deviantart.Am vorbit prin 2010,cred,ultima data cu ea.Mi-am adus aminte si am zis sa vad daca mai pot lua legatura cu ea,insa se pare ca a disparut dupa internet :D.De ce iti zic tie toate astea?Pentru ca am vazut ca frecventa destul de des fostul tau blog prin 2009,2010.Se numeste Cristina,nu mai stiu numele de familie,crazy chemical,sau amelie am vazut ca se numea la comentarii posturilor tale.Oricum,daca stii despre ce vorbesc,si mai stii ceva de ea,ar fi super.Merci oricum 🙂

    Like

  5. iti multumescccc!!!!! ei bine, daaa, de cris e vorba, avea unul din blogurile mele preferate,din pacate insa, a renuntat si n-am mai luat legatura cu ea, imi pare rau … Iti multumesc ca ai trecut pe aici!!

    Like

Leave a Reply

 
