ressurection after a dream’s death

și, apropo de dureri, știi care e cea mai apăsătoare? să privești cum ți se stinge un vis. să-l vezi curgându-ți în picături printre degete, oricât ai încerca să-l reții, nu reușești. e cel mai amar gust, cel mai usturător sentiment, să știi că nu poți face nimic și cu toate astea, cu toată încăpățânarea pe care o poți aduna, să mai încerci și să te convingi că nu e totul pierdut și vei reuși, poate, cumva, prin cine știe ce minune Dumnezeiască,  să întorci timpul la clipa dintâi, la emoția dinainte. îți rupi din piept, rând pe rând, tot ce ai agonisit zile de-a rândul și implori cerul, și plângi în genunchi spunându-i că-i vei da totul, fiecare lucrușor pe care-l deții, numai să desfacă nedreptatea care te apasă și să-i redea suflare idealului tău. așa te convingi în fiecare zi. până înțelegi într-un final că nu mai ai ce face. s-a dus. s-a stins ca o țigară fumată pe ascuns, poate-poate de-ai mai păstra un pic pentru tine, pentru zilele negre, să nu stingi focul care a aprins-o. Doamne și cât doare nedreptatea! și cât doare moartea unui vis, ce greu e să-l înmormântezi la loc cu atâtea primăveri apuse… ești cel mai slab om și realizezi că nu poți face nimic să oprești asta, până în ziua în care vei fi destul de norocos să uiți, după ce îți vei fi acceptat nu fără o urmă de demnitate condiția de suflet învins și ai să încerci în zadar să îi schimbi titlul. așa e. ești cel mai trist când îți moare un vis. te abții să plângi până te dai bătut în fața oceanului din ochii tăi și îi lași să-și destrame nefericirile. și-apoi? te ridici, în pofida slăbiciunii genunchilor, să-ți demonstrezi că mai poți fi puternic, îți ștergi lacrimile, eliberezi inima încleștată în durere. te ridici. o iei din loc. pentru că nimic nu merită, toate pier. o să ai alt vis curând, mai mare, mai luminos…și speri, cu un zâmbet plâns, să fie acesta visul tău norocos cu happy-end. în fond, nu ești un simplu om între alți oameni. ai cele mai multe vise împlântate sub epidermă.

R.

abia acum am putut să scriu despre asta. am fost atât de slabă.. m-am ridicat și am zâmbit. cu zâmbetul acela plâns  de reînviere.

~ by rouxanne on March 8, 2013.

8 Responses to “ressurection after a dream’s death”

  1. de acord cu tine. mai bine zis nu se putea. btw, awesome blog.

    Like

  2. Mă bucur tare mult că ai revenit oarecum, îmi era dor să te citesc. Ce pot să spun decât că forța imaginilor, scriiturii tale e impresionantă și de aceea îmi place enorm de mult să te citesc. Deși aș lua fiecare Cuvânțel în parte și să spun câte amintiri vechi și noi, poate nenăscute a trezit, mă voi opri la ,,zâmbet plâns” și mă înclin în fața frumuseții acestei imagini frapante. Numai bine, Dragă Rouxanne!

    Like

  3. Eu sunt cea care îți mulțumește; nu sunt mari, nici măcar potrivite pentru că scriitura ta impresionează prin forța exprimării. Numai bine!

    Like

  4. cât de bine înţeleg! 🙂 cred că important este să ştii să te ridici. doare, da, dar visul nu moare dacă tu nu îl laşi şi dacă nu încetezi să lupţi. am luat-o de la capăt de vreo trei ori, toate astea pentru un singur vis. încă nu am ajuns acolo, dar încă lupt. pentru că am încredere în mine şi cred în ceea ce îmi doresc.

    Like

  5. ” am luat-o de la capat de vreo 3 ori, toate astea pentru un singur vis”. m-ai lovit in inima.
    pentru ca anul asta a fost a 3a oara cand am ” luat-o de la capat pentru un singur vis” si nu s-a indeplinit.din nou. se pare ca unele vise de sub epiderma sunt facute sa fie numai vise. am crezut ca a 3a oara va fi cu noroc, dar se pare ca nu..si nu mai am o a 4a sansa…ce mai pot sa fac acum? am plans destul (desi mi-am jurat anul trecut ca nu voi mai plage din nou pentru acelasi motiv) , am dormit cu capul in palme sau pe genunchii cui m-a iubit…si ce mai e de facut?…

    Like

    • ştii cum e, la unele lucruri ajungi mai greu. poate şi din cauza asta sunt cele după care tânjim cel mai mult. şi până la urmă, de ce nu mai ai o a 4a şansă? pentru că aşa ţi-ai impus tu?

      Like

      • ma tem ca a trecut timpul…si ca nu se mai poate … dupa mine, as repeta experienta la infinit! chiar daca ar fi sa cad de fiecare data…

        Like

Leave a Reply

 
