dream a little lie of me

spun asta pentru că n-am mai avut de multă vreme vise pastelate. niciunul din noi. stupid ar fi să negăm că ne mințim în vis, că ne amăgim cu propriile temeri. că în loc să ne visăm Feții-Frumoși pe inorogi albi, îi visăm că ne înșeală, că pleacă fără rămas bun. că în loc să ne reîntoarcem la condiția de copil, ne gârbovim în trăiri apăsătoare, de maturi. că în loc să avem vise frumoase, visăm neadevăruri. ne visăm înșelându-ne, cu inima zvâcnind. ca-ntr-o beție, cum atunci când te trezești, nu mai știi ce ai spus, cât ai mințit. și oh, cât de mult mințim…
când am terminat cu puritatea ochilor noștri vioi? când am schimbat diminețile senine dintr-un vis perfect pe amurguri căprui, la marginea unei realități atât de imperfecte? când ne-am dat inima, fără să cerem nimic la schimb, doar așteptând momentul în care să ne-o primim înapoi într-o cutie sfâșiată?…așa cică se maturizează oamenii. în compromisuri. în bucăți rupte din suflet și promisiuni regretabile, în alegerea drumului mai scurt spre fericire. așa cică e normal. să te uiți în urmă și să găsești praful așternut după ce ți-ai ars copilăria, scrumul tuturor țigărilor fumate în grabă, zâmbetul unor vise demult uitate în jurnale colorate…
jucăm teatru. jucăm cărți cu sufletul însuși, îl trădăm. și apărem în visele altora. la fel de teatral, cu măști. nici pentru o noapte, nici pentru o scânteie de secundă, nu ne dezbrăcăm de apăsările sufletului. ba mai mult, ne lăsăm, ca o Cleopatră, înfășurată într-un sac ordinar și dusă pe umeri în palatul lui Cezar, fără ca nimeni să-și închipuie că într-un țol purtat pe umeri regina Egiptului vine să-l vadă pe Cezar. ne ascundem, ne înșelăm, ne trădăm. oricum am spune-o, visele ne de-purifică în totalitate, în loc să ne întregească. accept. accepți. accepți să visezi o mică minciună cu mine, nu un vis.

R.

~ by rouxanne on February 8, 2013.

9 Responses to “dream a little lie of me”

  1. Vreau sa te cunosc. 🙂

    Like

  2. superb!!! johnny_262007@yahoo.com

    Like

  3. E prima dată când vin aici…și mă primește o ,,scufundare” în păienjenișul întrebărilor usturătoare, al unei dorinți arzătoare de a trage un semnal de alarmă. Impresionant…sunt încântată să te cunosc dintre Cuvinte Rouxanne și vreau să te felicit pentru maniera de a jongla cu Cuvintele, de a transmite. O zi edenică!

    Like

  4. Hello

    Like

  5. De cele mai multe ori se visează decât se trăiește căci toată viața noastră este doar un vis!mi-era asa dor sa-ti rasfoiesc sinceritatile când primăvara-mi bate-n geam si visele sunt colorate…

    Like

  6. Bună, fostă Lorelei! Ca niciodată îmi petrec ora de informatică într-un program de voie permis și o fac citindu-te. Nu am trecut pe aici niciodată de când te-ai mutat. Văd o schimbare…e maturizare? Nu știu, dar oricum îți citesc tot cu plăcere sentimentele. E 8 martie. Sărbătorile mă deprimă. Nu fac niciodată urări, dar îmi permit să-mi încalc regula. Fii cât poți de bună, mai bună decât propria persoană, mai bună decât orice speranță. Dacă nu poți zbura, înalță-te crescând. Carpe diem, nouă Rouxanne! Cu cele mai sincere aprecieri, aceeași Aida!

    Like

  7. E perfect!

    Like

Leave a Reply

 
