iubirii care arde

tu mi te-ai născut sub piele. mai ții minte? erai cât alunița de pe șoldul stâng. te-am acoperit cu pulovere groase, să nu-ți fie frig. să crești în mine. îți simțeam pulsațiile inimii când nu-ți controlai emoțiile și auzeam cum încercai să-mi spui că mă iubești sau că ți-ai dori să-mi vezi chipul ; atunci mă duceam în oglindă și mă dezgoleam. și tresăreai! numai în alunița de pe șold te simțeam. mi-am dat seama că acolo aveai încheietura mâinii și o parte din palmă, pe acolo îți curgea sângele cu debitul unui fluviu imens și, cu el odată, înaintau râuri de amintiri și gânduri nestinse. îmi puneam palma deasupra venelor tale și adoram să simt cum te trezești dimineața. habar n-am avut ce erai. au trecut luni bune și am simțit cum creșteai. ți-am simțit umărul parcă în stomac și știam că era perfect rotund. acolo îți adunai toate supărările și-ți așezai cuminte momentele în care mă urai că nu te hrăneam, sau uitam să-ți vorbesc. îți atingeam omoplatul cu degetele și le scuturai cuminte, iar el devenea din nou cald și catifelat. mai târziu ți-am găsit inima. ți-o unisei cu a mea, în dureri infernale, printre coaste. era tânără și vioaie și uneori mi-era greu să respir și ți-o potoleam cu gânduri nevinovate, îți spuneam povești sau tot felul de aberații. mi-am dat seama că nu erai altceva decât o dragoste din sămânță, trecută prin stomac, împungându-mi inima. mi-am dat seama că ai fi ajuns să mă rănești la un moment dat, cum mai toți nou-născuții iubirii o fac, dar nu te-am alungat, te-am mângâiat de fiecare dată când pumnii tăi mici și ineficienți îmi loveau venele și tresăream de o durere surdă. mi-era drag să știu că nu sunt singură în mine, dar conștientizam că va veni clipa să mă lovești atât de tare încât să-mi sfâșii trupul și să cad. nici atunci nu te-am alungat. te-am păstrat până în ultima secundă a suflării mele, de milă, de dragoste, de ceea ce plantasei în ventriculul meu. m-ai împins în brațele nu știu cui, mi-ai înmuiat buzele în sărutări imperfecte, cu parfumuri scumpe de bărbat care-mi plăceau atât de mult.. și-odată m-ai întors cu o ghiară în suflet la singurătatea de odinioară. nu știam până atunci ce înseamnă moartea unei iubiri, cum doare de obicei și cât doliu trebuie să porți încercând să te vindeci de tine. crescusei dintr-o aluniță de pe șoldul stâng la căldura mâinii mele și acum mă zdrobisei la lumina intențiilor tale. de ce mi te-ai născut în suflet? mă întrebam. și te-aș fi izgonit, dacă nu tot degetele tale ascuțite mi-ar fi pansat rănile cu dragostea altuia, apoi a altuia și tot așa. ai așteptat cu mine în frig pentru fiecare suflet care a întârziat și l-ai dat afară când ai considerat mai bine. ce m-aș fi făcut fără să fiu rănită și cusută înapoi? unde-aș fi ajuns și cât de slabe mi-ar fi fost picioarele dacă nu s-ar fi rupt de-atâtea ori, să se poată întări cu fiecare cădere?.. te-am iubit în măsura în care te-am urât, dar faptul că m-ai făcut să pot simți dragostea a fost totul meu divin din suflet. și mi-am iubit alunița care mi-a născut focul dinăuntru și trupul în care acesta a înflorit și mi-am iubit mâinile care l-au protejat de vânt și sufletul care s-a lăsat mistuit încercând.

iubirii care arde în mine.

R.

blue_eyes_and_spitfire__by_harlequinfever-d31sxkd (harlequinfever‘s photo)

~ by rouxanne on January 12, 2013.

5 Responses to “iubirii care arde”

  1. superb…am ramas fara cuvinte.

    Like

  2. se pare că iubirea arde mai iute printre felurite figuri de stil…

    Like

  3. Iubirea e tare ca moartea, grea ca iadul.
    Totul arde daca sagetile ei sunt indeajuns de fierbinti. Sufletul nu e decat un creuzet.

    Like

  4. Iubirea pe strada ta…fascinant. Și până la urmă tot ce îmi rămâne să fac e să recitesc, și să recitsc. Felicitări!

    Like

Leave a Reply

 
