we’re here again.

definitions of love


uită-te ce soare îți îmbracă cerul ochilor tăi

și vino mai aproape. lasă tăcerea
să ningă continuu în noi.
lasă zăpada cuvintelor tale să ne îngroape
în cea mai lungă tăcere,
mai lungă decât depărtările privirilor mele,
las-o să ucidă toate toamnele din noi
lasă-mă să cred că pot să fiu înger,
acoperă-mi ochii umezi și calzi cu mâinile tale
reci ca o iarnă și împrăștie-mi
zările spre infinit, spre un alt cer și-un alt pământ
mâna ta, iubitul meu, a atins toate fantasmele
lumii îngerești
și-ai înghețat aripile care acum tremură, zvâcnesc
aproape c-au să moară prea curând
dar în mine tremură șuvoiul nesfârșit
de simțiri și de timpuri
și i-aș da voie să-nghețe… prin mine…
ești decembrie, decembrie al meu
Lorelei.

View original post

~ by rouxanne on December 1, 2012.

Leave a Reply

 
