nevermore

te-am iubit, te-am urât

nu știu dacă am făcut astea rând pe rând sau deodată

mă îmbătam cu fiecare clipă de amar

care ațipea pe canapeaua mea

dimineața stăteam ore în șir în fața zațului de cafea

încercând să-ți ghicesc chipul

îmi lipeam sufletul de plecările tale

și trimiteam memoriile să te regăsească

dar ele veneau într-una cu vești triste

cum că timpul nu mai trece la fel pentru noi doi,

că nimic nu va mai fi la fel

nici iubirea nu mai are aceeași măsură…

izbucneam în plâns și

mă culcam cu toate nefericirile

te renegam, te uram din nou

adormeam și, trezindu-mă, te găseam la loc în rândul iubirilor mele

 

R.

~ by rouxanne on September 21, 2012.

4 Responses to “nevermore”

  1. m-ai făcut să zâmbesc!
    iubirea nu mai are măsură.e infinită!
    🙂

    Like

  2. Interesanta poezia. 🙂 Imi place cum scrii 😀

    Like

  3. Ai niste idei … Dragut !!! Urmaresc q nesat postarile tale …

    Like

  4. supeeerb…

    Like

Leave a Reply

 
