the more things change, the more they stay the same

“Poate copilăria n-a fost o vârstă, ci o altă existenţă, mai precis un alt fel de existenţă. Un vis din care m-am trezit. Tot ce a urmat a fost viaţă.” (Paler)

 cât de repede a trecut… și, Doamne, de nu s-ar mai fi terminat…poate aș fi fost și acum  în vremea creioanelor de colorat și al părului prins în două codițe…

fiindcă am cunoscut copilăria cu păpuși blonde și desene cu prințese, fiindcă mi-am dorit, ca orice fetiță, o viață într-un palat de diamant și fiindcă într-o secundă am dat totul pentru anii care mă așteptau bucuroși înainte, anii în care, în loc de păpuși, ai de-a face cu oameni, în loc de cărți de povești, manuale fără imagini colorate, în loc de viitoare palate, viitoare camere de cămin… spun că e superb să văd cum proiectez în existența mea vise fără de sfârșit și mă arunc grăbită în oceane de iluzii, cum alerg pe drumuri necunoscute, gata să-mi iau în palme propriile decizii, aspirații, realități…schimbăm locuri. parfumuri. oameni. dar ne înfruntăm cu aceleași doruri chinuitoare, aceleași cuvinte, aceleași simțuri. alegem anii de medicină, în schimbul anilor de povești, alegem nopți de nesomn, în schimbul viselor ciudate. suntem stăpâniți de impulsurile de odinioară, de aceea schimbăm numai o parte din fiecare lucru. în loc de puloverașe pentru ursuleți le alegem pe cele care se aștern pe noi cât se poate de bine și tot așa. înăuntrul nostru, cu cât creștem, cu atât rămânem copii. cu cât lucrurile se schimbă, cu atât ele rămân la fel.

~ by rouxanne on September 16, 2012.

One Response to “the more things change, the more they stay the same”

  1. You need to participate in a contest for among the finest blogs on the web. I’ll advocate this web site!

    Like

Leave a Reply

 
