Life as we know it

Hello there! We’re back in troubles. Luni ne întoarcem de unde am plecat. Și uite așa am mai încheiat o vară, o vacanță, o pace din inimă. Să punem visele în cutii, CD-urile înapoi în noptieră, romanele de dragoste pe cel mai înalt raft și să ne luăm la revedere de la timpul ăsta de libertate absolută. Ne întoarcem fiecare la locul lui, eu mă așez din nou în aceeași primă bancă, de data asta fără emoții de bobocel… Îmi e atât de ciudat să mă văd iarăși în fața paginilor pline și a băncii, decât în fața propriilor gânduri, inspirând praf de cretă mai mult decât aburi de cafea…

Nu mai avem cum să fugim cu primul tren, nici cu sandalele în mână până la mare… fugim spre nicăieri. Spre acel ”nicăieri” pe care am apucat-o de fiecare dată când aproape că ne umplusem pofta de libertate și escapade.  Spre acel ”nicăieri” care miroase a praf adormit, a toamnă, a cerneală, pe care-l auzim în scrijelitul pixului și ruptura foilor de hârtie. Alergăm cu ochii închiși până reîntâlnim zilele de anul trecut, chipurile cunoscute, orarul, trezirile dimineața devreme și izul de anotimp târziu. Abia atunci ni se face iar dor de vară și constatăm că mai avem încă un an până vara viitoare. doar un an… an an

pentru că viața a rămas așa cum este ea. într-o trecere continuă a zilelor, în dor, tumult…în amintiri și noi așteptări.

xoxo, R.

~ by rouxanne on September 13, 2012.

5 Responses to “Life as we know it”

  1. și mie mi-e dor de banca mea, de toată gălăgia din pauze, de cafelele fierbinți și de lumina puternică a neoanelor….

    nici eu nu mai am emoțiile de anul trecut, de fost boboc, mi-e doar dor să privesc toate anotimpurile la geamul de langa banca a doua.

    o toamnă simpatică îți urez 🙂

    Like

Leave a Reply

 
