cold cold heart

… să nu fi fost un vis.  să fi alergat în noapte până la capătul unei lumi atât de lungi și să fi ajuns cu inima rece și picioarele rănite pe genunchii celui care mă iubea..și mă iubea cu stele pe cer și pene de lebădă albă…alergasem desculță prin frunze și pietre și-mi sângerau tălpile, dar alergasem fiindcă nu mai puteam trăi fără dragoste.  mi-era sufletul ghimpi, nici aerul nu-mi mai era de-ajuns și…căzusem, cu soarele adunat povară în păr, la picioarele lui. durase numai câteva secunde, și nu mă mai durea nimic…mă iubea și nu mă mai durea nimic…și-mi înfloriseră ghimpii din suflet. nu-l cunoșteam, nu-l mai întâlnisem. dar îl iubeam cu o certitudine absolută, cu gheață și furtuni, fiindcă el venea din gândul meu.

eram așa departe de colțul de unde am plecat, că nu mai eram om viu. eram dragoste din creștet până-n glezne. și nu-mi mai striga nici sângele…nu-mi mai zvâcneau tâmplele. îmi ieșise inima din piept, căci nu mai aveam trecut, nu mai aveam viitor. eram într-un vid perfect ca într-o moarte a sufletului. respiram prin mâinile lui reci prinse într-ale mele. trăiam prin buzele lui învinețite, lipite de buzele mele.

și m-am trezit, fiindcă nu putusem pleca din mine însămi.

R.

~ by rouxanne on September 11, 2012.

3 Responses to “cold cold heart”

  1. o iubire ce ar putea duce până la capătul lumii…

    Like

  2. Sa te trezesti… da… cred ca doar asta conteaza dupa un timp

    Like

Leave a Reply

 
