They all have passed

Ne-am complăcut într-un jurământ prin care am iubit puțin..atât de puțin, cât să fim conștienți că n-avem nicio șansă la eternitate. Ne-am împietrit sentimentele excesiv de rănite într-o singurătate perfect rotundă și ne-am prefăcut că ne era bine. Și ne-a fost, pentru o vreme.. În fond, nu-i nicio rușine să-ți încarci sufletul de conversații care te ridică mai sus cu o palmă de singurătate, fără aspirații la loialitate, fără viitor. Ne-am mai amăgit așa preț de o vară…preț de un vis.  Ne-am pierdut ființele fermecate înnodate pentru o infinitate de secunde. Dar suntem nedemni să întoarcem în suflet gânduri demult pierdute, cum la fel de nedemni suntem să oprim trecerea sfâșietoare a timpului. A venit toamna, au căzut frunze, s-au desfăcut lucruri umplute doar de căldura soarelui și au lăsat goluri adânci, prin care am evadat întru totul. Și nu mai facem parte. Și cum nu mai facem parte, nu vom mai face întreg…

R.

~ by rouxanne on September 8, 2012.

2 Responses to “They all have passed”

  1. uh…bine te-am regăsit,Lorelei.

    Like

Leave a Reply

 
