”Dincolo de bine, dincoace de rău…”


Copilăria mea hoinărea prin raiul inimii

acolo unde căutam hotarul dintre bine și rău
la pomul Evei, pomul iubirilor mele.
Zeii nu m-au învățat niciodată pe atunci
ce înseamnă să iubesc destul,
mi-au spus că dincolo de bine e de-ajuns, dar
copil fiind, n-am înțeles
cât de mult pot iubi dincolo de bine.
Adolescența îmi alerga în jurul pomului
cu soarele în palme
și-am întrebat zeii cât de puțin să iubesc
să nu-mi rănesc lebăda dragostei mele,
dar zeii n-au știut să-mi răspundă decât
dincoace de rău
și n-am avut puterea să-mi strâng inima
și s-o opresc și văd
cum lebăda-mi moare, în lumina verii,
mi-o văd searbădă.
Dar, Zeilor, unde se întinde dincolo de bine
și cât de aproape înseamnă
dincoace de rău, astfel încât
să pot face un pas fără să mă rănesc?…
Lorelei.
~ by rouxanne on July 27, 2011.

5 Responses to “”Dincolo de bine, dincoace de rău…””

  1. frumoasa poezie…ai talent..hai si pe la mnhttp://petaledelotus.blogspot.com/

    Like

  2. cred ca singura cale de a iubi cu adevarat e sa ne ranim…dragostea fara durere si-ar pierde comparatia, de parca nimeni nu a inventat-o vreodata…sa ai o zi frumoasa:)

    Like

  3. ..si eu vad doar frumosul in randurile tale.

    Like

  4. cata dreptate ai…

    Like

  5. Ai reusit sa imbini foarte bine versurile tale,ca sa iasa o poezie de nota 10,felicitari!:)

    Like

Leave a Reply

 
