Legați-mi la ochi lumea


curg razele soarelui sub umbra mea

alunecă vara sub aripi de fluturi
și tu, inima mea visătoare,
înveți arta de a iubi
legând la ochi stelele cu lacrimile tale
dar lasă-mi stelele în pace, tu, inimo,
lasă-le să fugă la cerurile lor
doar tu, suflete, tu, gândule,
legați-mi cerul la ochi cu visele voastre,
ca fulgerele să nu-mi ardă privirea,
să nu-mi despice secundele,
să-i cadă timpului frunzele
legați-mă pe mine la ochi
cu nopțile mele,
legați-mi zeii, lumea la ochi să uite de noi, suflete, gândule,
legați-mi îngerii și aduceți întunericul
să vedem cât de tare luminează
iubirea din mine
Lorelei.
~ by rouxanne on June 14, 2011.

3 Responses to “Legați-mi la ochi lumea”

  1. "legați-mi zeii, lumea la ochi să uite de noi, suflete, gândule,legați-mi îngerii și aduceți întunericulsă vedem cât de tare luminează iubirea din mine" Genial :X jur…de-a dreptul genial

    Like

  2. parca se opreste timpul in loc cand te citesc..:)

    Like

  3. ai luminat scumpa mea,te-am citit cu ochii inchisi!!!!

    Like

Leave a Reply

 
