balada soarelui-răsare

iau cu mine răsăritul unui soare mai vechi

într-o lume nouă,
port susurul râului
al cărui izvor tu mi-ești,
rănit de săgețile lunii
unor nopți sângerii

port cu mine răsăritul unui soare mai vechi
să-i dau drumul
pe cerul ochilor când
afară e furtună
și visele se scaldă în bălți murdare
numite ”lumi”

numai când se stinge soarele meu
îl aprind cu un chibrit
și te mai caut
și mai plâng
Lorelei.

~ by rouxanne on May 13, 2011.

4 Responses to “balada soarelui-răsare”

  1. Foarte frumoasa balada,felicitari si O zi buna!

    Like

  2. As vrea si eu un rasarit de soare numai al meu. Bravo Lorelei…excelente poezii

    Like

  3. azi,intr-o zi noua,am privit un rasarit de soare mai vechi.multumesc ca mi l-ai daruit!

    Like

  4. Salut, Biblioteca Prafuita http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/ te invita sa participi alaturi de echipa noastra pe blog. Fiecare are de castigat. Daca ti se pare interesant esti binevenit si vei primi mai multe detalii. O zi buna "Atunci ploua cu poem peste fluturi"

    Like

Leave a Reply

 
