Scurt


Te văd înfiorat la o margine de zi,

Dragul meu,
Purtând în tine un ocean de neliniște și…
Te găsesc într-o închidere nepăsătoare de pleoape.
Mi-e dor să îți culeg de pe buze necuvinte
Mi-e dor să îți simt răsuflarea,
Peste tâmple.
Mi-e dor de tine
Și de soarele pe care mi-l aduceai cândva…
Într-o oarecare vară.
Lorelei.
~ by rouxanne on May 6, 2011.

6 Responses to “Scurt”

  1. Intr-o oarecare vara care se pare ca intarzie :)) . Foarte frumoasa fotografia. Poezia ..geniala!!!

    Like

  2. lol..nimia mai mult doar genial

    Like

  3. scurt….dar profund!!

    Like

  4. imi place noul aspect:)frumoase versuri..timpul pierdut nu-l mai putem avea…

    Like

  5. Foarte frumos 🙂

    Like

  6. poza de la postare e la fel de gingasa ca poezia;x

    Like

Leave a Reply

 
