mă va descoperi răsăritul

răsăritul mă așteaptă născocind cuvinte

în urma cocorilor care strigă singurătățile pe nume
ascult urletul stelelor din urma-mi
cum fac să tremure timpul
noaptea sparge oglinzile
pe care conturam chipul copilei
de odată, acum
numai luna observând
cât de bătrân mi-e zâmbetul de câte ori
l-am nesocotit folosindu-l
mă va descoperi răsăritul
fugind spre locul în care cerul se coase
de pământ, cu ochi înnoptați
și mi-e frică
să mai răsară soarele
să mai clipească iarăși ziua
închizând lacrima amară a nopților mele.
Lorelei.
~ by rouxanne on April 26, 2011.

10 Responses to “mă va descoperi răsăritul”

  1. Muta de incantare, asa m-a lasat poezia aceasta in care fiecare vers aduce inca o surpriza si creste uimirea in ochii mei.

    Like

  2. foarte frumos :))ai uitat sa pui pozle 😛

    Like

  3. mi-a plăcut. diana

    Like

  4. imi place melodia de pe fundal:)

    Like

  5. "ascult urletul stelelor din urma-micum fac să tremure timpul" Superb versul asta :X Bravo Lorelei 😀

    Like

  6. am imbratisat rasaritul!uit sa mai plec,atat de mult mi-a placut!!!

    Like

  7. frumoase versuri..de zambet batran n-am mau auzit..

    Like

  8. "cât de bătrân mi-e zâmbetul de câte oril-am nesocotit folosindu-l " atat de frumos. Felicitari!

    Like

  9. La muuulti ani! >:D<Nu pentru ca e luna in care m-am nascut si eu dar aprilie e cea mai frumoasa luna din an. Cati ani ai implinit ?

    Like

  10. baga id-ul meu in lista si vorbim. b3tobeto

    Like

Leave a Reply

 
