la fel

m-am întors cu gândul că lumea va fi mai bună

cândva
și că stelele mă vor face, cumva,
să zâmbesc,
că nu o să îmi mai fie dor
și c-am să te găsesc rătăcită
prin visele mele infinite
m-am întors cu speranța că
într-o zi cerul s-ar putea să fie
atât de albastru
cât să nu încapă niciun nor,
cu speranța că lumea va învăța
să râdă colorat ca mine
și că nu va mai fi
o nebunie
să cânți pe stradă cu ochii la nemărginit
m-am întors dorindu-mi să te găsesc
cu sufletul plin,
să descopăr lumea cu ochi senini,
să regăsesc copilăria
alergând pe maidane
m-am întors fiindcă mi-a fost dor
dar
de ce mi-a fost, oare, dor?
căci totul îmi pare
la fel, lumea e aceeași
Lorelei.
I remember moments, from so far.

~ by rouxanne on April 23, 2011.

5 Responses to “la fel”

  1. o poezie superbă!are atît idei, cît şi expuneri bine gîndite, originale şi, deci, frumoase.una din strofe mi s-a părut, totuşi, nepotrivită acestui text:m-am întors dorindu-mi să te găsesccu sufletul plin,să descopăr lumea cu ochi senini,să regăsesc copilăriaalergând pe maidanebravo, bravo!cu drag, diana

    Like

  2. Unicul site unde gasesti portofele Hello Kitty.

    Like

  3. Cat sunteti de frumoase! Tu si poezia!:)

    Like

  4. extraordinar de frumos..;x

    Like

  5. sufletul meu era atunci fântânaîn care, mi-aduc aminte, ți-ai rănit negrulochilor tăi, oglindind păcatele lumiiagățate în ștreangul visărilor îngereșt

    Like

Leave a Reply

 
