îți mai aduci aminte de mine?


unde să te mai caut

suflet îngrozitor?
(mi-)e pustie calea
de urmele pașilor tăi
mi-e inima o cutie muzicală
și balerina din ea a pierit
într-un război nefast
împotriva simțirilor mele
și, cu toate astea, nu te-am uitat
dar tu, mă mai ții minte?
”o să dai de fluturi”
mi-ai spus
dar primăvara s-a închipuit
fără tine
mi-s gri zorii
și aripile mele au încetat
să bată
a nostalgia amintirii
mi-e dor de trupul tău
și-ți caut foșnetul privirii
căci nu te-am mai văzut de mult
dar tu, înger slavon,
îți mai aduci aminte de mine?
~ by rouxanne on April 10, 2011.

6 Responses to “îți mai aduci aminte de mine?”

  1. frumos foarte:X

    Like

  2. sigur imi aduc aminte de tine si de cele 14.ooo de vise;-esti frumoasa si poeziile talesunt dupa sufletul tau:-Sincere! – Te felicit!-O zi minunata sa ai!

    Like

  3. buna, ai un premiu la mine pe blog!:)

    Like

  4. Supeer :X Tipic Lorelei 🙂

    Like

  5. superb ca-ntotdeuna >:D< ❤ ma-ncalzesti cu cuvintele tale

    Like

  6. frumoase cuvinte…imi place sa ratacesc pe blogul tau. :)Sper ca ingerul slavon de care vorbeai e in preajma ta si iti calauzeste inspiratia!

    Like

Leave a Reply

 
