frică


deodată mi-e frică de viață

și privesc cum
visul meu își ia bocancii
și aleargă prin bălți
lăsând
urmele tale
și brusc
moartea nu mă mai sperie
o privesc
stând la colțul blocului
fumând
aș fi vrut să îi cer o țigară
ce e nemurirea?
e cumpăna dintre
sfârșitul unei vieți
și începutul eternului
în care
te pierzi de moarte
cu stelele urlând
în spate
mi-e frică de mine
de sentimentul meu
de viață
Lorelei.
~ by rouxanne on April 5, 2011.

2 Responses to “frică”

  1. ce e nemurirea ?cand voi sti, iti voi raspunde . . imi place ;x

    Like

  2. wow !:| foarte frumos

    Like

Leave a Reply

 
