4 2day + 1 = 43

Mom,
De fapt nu-mi amintesc prima stea răsărită

Sau chipul tău când l-am văzut prima dată.
Nu-mi amintesc prima ta zi de naștere pe care-am cunoscut-o
Nu-mi mai amintesc aproape nimic
Dar știu că azi e o altă zi dintr-aceea
Pe care n-ai dori-o s-o știi
Dar eu te iubesc cu toți anii tăi
Indiferent câți s-ar fi adunat astăzi.
La multe ierni și zâmbete,
La multe stele răsărite!
My heart is my present for you.
~ by rouxanne on February 10, 2011.

3 Responses to “4 2day + 1 = 43”

  1. Happy B-day for your Mom 😀 si felicitari pt versuri :X superbe ca de obicei :*

    Like

  2. la multe multe TU:)

    Like

  3. Lacrimi de la o mamă.

    Like

Leave a Reply

 
