A fost ziua ei

Lee,

Aseară sora ta voia să culeagă în palme

Lumina de pe jos
Care făcea un joc cu întunericul,
Sau s-o oprească sub tălpi
Ca să nu mai fugă
Şi mi-am dat seama
Că e imposibil să coborâm
La gât soarele ca medalion
Când între noi sunt ani lumină
Şi oricum el va trebui
Să răsară şi s-apună
Aseară ţi-a mai crescut pe suflet
Încă o iarnă
Şi, draga mea, am ţinut să-ţi spun
Că în cadoul ăla trebuia să fie o lună
Dar nu ştiu unde s-a ascuns
Abia târziu au început
Să plângă stele
Şi noi două ne gândeam timid
La cât de mult iubim cerul
Pe frig, din leagăn
Lorelei.
~ by rouxanne on February 6, 2011.

4 Responses to “A fost ziua ei”

  1. Era cerul nostru. Și nu contează că din când în când mai moare câte-o stea. Apoi aparea-vor altele. Și noile stele sunt doar ale noastre… Suflețel… mă semnez cu un pupic pe obrazul tău. Te iubesc. Lee, a ta.

    Like

  2. Genial :X

    Like

  3. frumos :X

    Like

  4. eşti o grădină de copil!scrii atât de plin şi de cald,of!

    Like

Leave a Reply

 
