sufletul meu nu e o loterie


am să te las din nou

să mi te (re)naști ca un ghimpe
pe trandafirul sufletului meu
și-apoi să mori
cu numele meu pe buze
pe buzele pe care-ți curg
iubiri amare
nu-mi păta sufletul
cu o dragoste atât de falsă
ca privirea pe care ți-o pui șablon
eu o să-mi țin aceleași frunze căprui
în priviri
și-am să te las să-ți trăiești
acele 7 vieți în mine
dar, de fiecare dată
o să mori cu-amorul neîmplinit
câteodată, nu știi,
dar îmi place să fac pe malefica
tu n-ai decât să-ți încerci norocul
doar că, dragă,
sufletul meu nu e o loterie
Lorelei.
~ by rouxanne on February 1, 2011.

2 Responses to “sufletul meu nu e o loterie”

  1. Nu inteleg unii…

    Like

  2. Many thanks for sharing your opinion here. I really respect it.

    Like

Leave a Reply

 
