Așteptare

Nimeni nu vede cum, de pe umerii mei,
Își coase copilăria aripi de hârtie
Ca și cum va putea să zboare-n mine acum,
După ce glasuri străine
Cu chipuri cunoscute și slavone
Mi-apasă pieptul obosit
De-atâta indiferență amară.
Sufletul ăsta, răsucit și strâmb,
A văzut cum inima-i decojită
S-a umplut deodată de cuvinte albe
Și-a așteptat cuminte să dispară
Frigul ăsta de ianuarie interminabil
Și să-și ia primăvara avânt de pe umerii lui.
Sufletul ăsta a uitat cum să mai iubească iarna
Și-așteaptă, cuminte,
Cu ochii plini de iubire,
Să răsară florile
Să apară fluturii.
Lorelei.
~ by rouxanne on January 29, 2011.

5 Responses to “Așteptare”

  1. Superb…Un alb incoltit in sufletu-ti

    Like

  2. mi-e dor de primavara, ma faci sa-mi fie rau dor de sentimente gingase. scrii extraordinar de frumos :).

    Like

  3. vaiiii ❤ citesti cartea mironei 😡 ai citit panza de paianjen?

    Like

  4. Atat de frumos 8->

    Like

  5. C e frumos:x:)Vroiam sa te intreb daca ai ai citi penultima mea postare si ce parere ai>:D< Te imbratisez de-asemenea>:D<:x

    Like

Leave a Reply

 
