Unde eşti, vară?

Dacă ar fi totul atât de simplu
Aş muşca din zăpadă ca dintr-o cireaşă coaptă
Prefăcându-mă că am prins vara de picior.

Dar mi-e atât de dor de soare…
Şi dacă aş putea, mi-aş pune-n picioare sandale
Şi-aş aştepta să se facă primăvară.
Grăbeşte-te, adu-mi vara înapoi
Şi pune-o timid pe tâmplele mele.
Unde eşti, vară?
Lorelei.
~ by rouxanne on January 28, 2011.

2 Responses to “Unde eşti, vară?”

  1. cu toate ca eu sunt mai indragostita de iarna de cat de vara .. sincer mai am si eu zile cand tanjesc dupa acele zile calduroase si colorate pline de veselie ! frumos …

    Like

  2. mi-e teama ca atunci cand vom saruta raze de soare ne vom arde…

    Like

Leave a Reply

 
