Wish


Mi-aș dori ca sufletul
Să nu-mi fie rănit
De strigătul umbrelor infernale ale lumii,
Să-mi fie timpul un soare tăcut
Și să mă nasc a mia oară din poem
Cu dragostea pe buze și aripile în spate.

Lorelei.

~ by rouxanne on January 19, 2011.

4 Responses to “Wish”

  1. te-am adaugat blogului meuzboara inalt…

    Like

  2. frumoase versuri:)

    Like

  3. Si eu mi-as dori la fel ,dar tot ce ne dorim se poate indeplini doar daca este o adevarata dorinta ,ci nu doar un moft . Frumos scris .

    Like

  4. ai avut mereu aripile in spate, iubb!

    Like

Leave a Reply

 
